ІТ-сервіс

Що ми робимо.

Ми підбираємо найбільш зручний та оптимально автоматизований підхід до робочих процесів клієнта.

  • Віртуалізація серверних задач для більш зручного використання із врахуванням безпеки.
  • Аналіз наявних мереж та необхідні варіанти її налагодження/обслуговування. 
  • Вирішення проблем з поштовими сервісами.
  • Налаштування віддаленого доступу до серверних даних із мережі інтернет.
  • Забезпечення безпеки даних, як на серверах так і на робочих станціях.
  • Налагодження процесу бекапування даних, як локально так і на віддалені NAS сховища.
  • Технічне обслуговування наявного ІТ обладнання.
  • Консультуємо та проводимо попередньо обумовлені регламентні роботи.
  • Створюємо та ведемо технічну вікіпедію клієнта.
  • Проводимо автоматизацію обліку на основі продуктів 1С. (окремий підрозділ, який передбачає додаткові умови)

Наш спектр послуг не обмежується лише фізичним виїздом до клієнта, більшість наших послуг ми проводимо в режимі віддаленої допомоги.

Як ми це робимо

Звісно, кожна нова робота потребує першочергового аналізу. На платній основі ми збираємо максимальну інформацію всієї наявної бази важливої клієнту для створення повної картини проблем та потреб, для визначення: що ми маємо на початку і які рекомендації потрібні для покращення. На цій стадії наша співпраця підходить до вирішення з боку клієнта в якій формі він буде з нами співпрацювати: абонентська плата чи одноразові звернення.

Абонентська форма

Є ряд переваг в такій формі співпраці:

  • Ціна, набагато менша за відповідний об’єм виконаних робіт на відміну від іншої форми;
  • Оперативність, наші постійні клієнти мають вищий пріоритет при зверненнях;
  • Контроль та виконання обумовлених регламентних робіт без участі клієнта;
  • Доступність, за кожним клієнтом закріплюється свій спеціаліст, який на зв’язку весь робочий період часу;
  • Стабільність,  корисно коли клієнт знає напевно, що і коли ми робимо згідно графіку робіт;
  • Прозорість,  ми детально звітуємо раз в місяць про всі проведені роботи.

Абонентне обслуговування відбувається, як у віддаленій формі так і в періодичних планових виїздах до офісу клієнта, періодичність яких обумовлюється наперед. Всі процедури контролю та виявлення проблем в більшості відбуваються віддалено без фізичного знаходження наших працівників в офісі клієнта. Виявлені проблеми поділяються на такі, що вирішуються в рамках абонплати, та такі, що вимагають окремої додаткової оплати. Ми детально наводимо зміст виявлених проблем в місячному звіті, все що не підлягає вирішенню за рахунок абонентської плати, попередньо обговорюється з клієнтом окремо про варіанти вирішення та їх послідуючу оплату.

Звісно в кожному офісі є поточні технічні та програмні проблеми, які потребують фізичної присутності наших спеціалістів, тому ми пропонуємо на взаємо вигідних умовах вирішити періодичність наших виїздів на територію клієнта для забезпечення вирішення проблем офісу, які входять в абонентське обслуговування.

Іноді відбуваються форс-мажорні обставини, які поза складеним регламентом потребують додаткові виїзди, такі одиничні випадки обговорюються окремо і відбуваються на платній основі незалежно від суми абонентської оплати.

Середня загальна вартість місячних послуг розраховується із наявної або планованої кількості робочих станцій та серверів у клієнта.

Форма одноразових звернень

Дана форма реалізована за принципом оплати робіт за годину, з деякими уточненнями:

  • Обслуговування комп’ютерної техніки та периферійного обладнання  клієнта відбувається у віддаленій формі допомоги. Під віддаленою роботою розуміється підключення до обладнання клієнта за допомогою мережі інтернет, мінімальна тарифікація складає 15хв.
  • В разі виїзду спеціаліста на територію клієнта, тарифікується відразу 4год робочого часу, незалежно якщо затрачено було менше часу на вирішення проблеми.
  • Всі консультації та відповіді на запитання клієнта в телефонному режимі в межах 5хв не тарифікуються та оплаті не підлягають, якщо потрачений час більший ніж 15хв тоді це прирівнюється, як проведена віддалена робота і тарифікується за умовами віддаленої роботи.